You made everything a little bit harder

Hänt mycket de senaste dagarna! Varit iväg med klassen på det marinbiologiska forskningslabratoriumet på Tjärnö. Jag tycker det har varit roligt och mysigt för det mesta så jag är väldigt nöjd med det! Idag har jag varit i Falkhallen och tagit emot silverpokalen som man får här i falkenberg om man tagit ett SM-guld. Så var där med Annie, Martin och Alex. Sen åt vi lite tårta hemma och hade det mysigt. Har sovit alldeles för lite de senaste dagarna och imorgon är det småbåts SM så tänkte faktiskt sova nu och ladda inför morgondagen! 
 
 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback