du är någon annan nu i och för sig

Jaha bloggar två dagar i rad det var längesen det hände! Min kamrat Annie ville nämligen det och jag tycker om att se att jag har ett nytt inlägg så jag kan se min fina bakgrund hehe. Tycker ju det ser så mysigt ut! I alla fall så var det premiär för stranden för mig idag för detta året! Va ganska blåsigt och kallt i vattnet så kärringbadade bara riktigt rejält! Gick till vaderna och sen skvätte lite vatten bara på mig, haha! Men det var mysigt att bara ligga och prata med Caroline och ha det gött. 
-
Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort. 
 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback