Sommarlov

-
Med dessa bilder tycker jag man kan sammanfatta ungefär vad jag gjort på sommarlovet än så länge! Första tre veckorna nu på lovet har jag spederat all min tid på roddkubben ungefär. Har jobbat som roddskoleledare med sascha och marcus. Sen tränade vi på kvällen och sen på första helgen var vi på träningsläger i strömstad inför JNM. Helgen efter det åkte vi då till JNM som var i Danmark. Jag fick däremot åka hem för fick ont i halsen... Så gick på Julias konfirmation ist! Sen har jag även badat lite, tredje bilden är på när jag ock Caroline gick ner för att ta ett kvällsdopp. Sista bilden är när jag testade det nya frozen yogurt stället här i falkenberg igår ikväll. Så mitt lov har vävl varit helt ok ändå får jag säga. Idag ska jag åka till stranden och bara ta det lugnt och ha det gött.
Hoppas ni har en bra sommar med! 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback