Nöjd

-
Kännt mig väldigt pysslig nu senaste dagarna så på bilden til höger kan ni se vad jag (med lite hjälp av caroline) knåpade ihop igår! Framkallade några bilder som jag hängde upp på två vajrar med miniklänypor. Är väldigt nöjd för nu ser det inte tomt ut längre. Vi gjorde även om glasflaskor till ljusstakar, kan kanske visa bild på det nån dag med sen. 
Sen var jag i halmstad idag med mamma, min faster och min kusin julia som skulle ta bort sitt gips! Så vi tog även en tur på stan. På bilden i mitten kan ni se några av mina köp byxor, en hatt, ett armband och ett par skor (för 50 kr!!!!). Väldigt nöjd som ni kan se på bilden till vänster, haha. 
Juste sen i mitten på bilden på mina ögon kan ni se hur det blev när min moster gjorde fransförlängning på mig häromdagen, även detta är jah super nöjd med så som ni kan förstå är jag ja nöjd med de senaste dagarna!
 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback