I want it all

-
Jag är ju sämst på att uppdatera för jag glömmer bort det hela tiden och sen ha det ju ändå hänt ganska mycket så här kommer det! Jag tycker det är kul att skriva lite här i alla fall vad jag gör nu på sommarn för annars känns det ju alltid som man inte gjort något sen när man tänker tillbaka på sommarlovet fast man gjort det ändå! 
 
Nu på sista tiden har jag i alla fall chillat och bara päst runt lite! Men hunnit med en del ändå. Har till exempel varit i Halmstad med några kompisar och lyssnat på the royal concept. Blev väldigt positivt överraskad dom var verkligen jätte bra live och låtarna var riktigt bra! Har inte lyssnat på dom innan men det är ändrat nu. Har ju med självklart varit lite på stranden med men inte så mycket för har mått ganska dåligt av värmen... Så har till exempel haft det gött under skuggan av äppelträdet och läst och myst lite. Sen va jag även på utomhusbion här i Falkenberg med Emelie och det var väldigt mysigt! Emeliorna var här igår med och åt och myste lite och idag var jag med familjen på Harrys och åt lite. Juste jag har även jobbat på rockfesten här i falkenberg! 
Det var allt denna gången jag återkommer för hoppningsvis snart igen! Bra jobbat med om du har kämpat dig igenom denna långa texten som inte ens är speciellt intressant. Men natti natti allihopa nu ska jag sova!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback