The way you did once upon a dream

 
 
 
 Hade tagit en bild på mina fina tulpaner med min kamera med men så tappade jag minneskortet och så gick det sönder (?!) knäppt. Denna har jag tagit med min kära mobil istället. 
Vet egentligen inte varför jag uppdaterar min blogg för vet ju att det antagligen kommer dröja tills nästa gång jag gör det igen. Men kände för det och tycker om hur min blogg ser ut nu med dom fina blommorna som bakgrund och allt. Kram hoppas ni hade en bra allahjärtansdag igår. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback