What if?

Har varit dålig på att uppdatera alltså. Men nu kommer i alla fall två fina bilder på fyverkerier som jag tog med iphonen på nyår. Lyckades typ missa tolvslaget för det hände massa. Aja. Hade en mysig kväll i alla fall. Och året har börjat bra! 
 
Sitter nu i min ny städad stuga. Har tagit ut allt julpynt och granen. Hatar alla hemska barr som var exakt ÖVERALLT. Men nu är det fint. 
 
Imorgon åker nog jag och caroline och shoppar lite och sen på kvällen ska jag kolla på falkenbergs revyn genrepet. Tycker inte det är så kul men det e gratis med så. Sen ska min gosi sova här tills på lördag. Så tror helt klart det blir en toppen dag imon! Nu ska jag titta vidare på hjorton som går på tv och så. 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Fotograferar

Grymma bilder :D

2013-01-05 @ 15:14:15
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback