Just want you here now.

Kan säga att ni alla är säkert sjukt avensjuka på min lördag, fast nej okej inte alls. Först simmade jag vid nio ungefär, sen hem och plugga lite och sen till roddklubben och träna lite till. Hem igen och plugga lite till och nu ska jag snart ta på mig lite andra kläder än mina mjukisbyxor och kofta eftersom jag ska stå i garderoben på falkenbergs revyn! Ja det som antagligen kommer vara bäst med denna dagen är att jag ska äta på torggrillen. ♥Köttbullstallrik♥ L Y X

Ha en bra lördags kväll allihopa!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback