It's strange how just one person can make you so happy.

.
.
 
La in alla bilder från min mobil för någon dag sedan för den har segat som bara den och har blivit lite bättre nu efter att tagit bort typ alla bilder från den. Så nu när jag hade alla bilder på datorn tänkte jag att jag kunde slänga ihop lite bilder från 2012. Okej jag vet att det inte är så jätte fint gjort men orkar inte fixa mer eller göra om det. Men det får duga. 2012 va ett bra år. Va med massa undebara människor. Hoppas nu bara detta året med blir bra. 
 
Nu ska jag i alla fall sova. Måste gå upp halv nio imon... 

Kommentarer
Postat av: nevereverland.blo.gg

HAHAHAHAHHA.... korvbilden...

2013-01-07 @ 09:37:49
URL: http://nevereverland.blo.gg/
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback