close to eachother

Och ja sjukt snygga kläder med på bilden, hehe. 
Efter jag hade gått upp ur sängen idag åkte jag och mammsen in till stan och köpte en ny skidjacka till mig. Blir fint sedan på sidsemestern. Lyckades även övertyga Caroline att hon skulle hänga med så nu längtar jag jätte mycket! 
Däremot när vi va på väg hem började jag må jätte dåligt och sen när jag kom hem mådde jag verkligen fruktansvärt. Så har legat i sängen hela dagen och tryckt. Har ändå haft en mysig lördagskväll hemma. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback