you make me happy and i love you.

jag förstör verkligen hela bilden blundar och allt men jag ser iaf glad ut och det va jag med! Är alltid glad när jag är med min gosi. Och idag har vi varit tillsammans i 10 månader. 
I natt sov marcus hos mig med men sen imorse kände han inte sig så bra så han fick åka hem och kunde inte hänga med till katrinebergsfolkhögskola där vi skulle vara idag med roddklubben på en framtidsdag. Va rätt avensjuk på honom faktiskt för hade helt klart också hellre varit hemma. Men iaf har jag varit där sen 9.00-16.00, kul. Men det va la allt, ha en trevlig lördag. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback