22 februari

Bilderna är från igår när jag, pappa och gustav va ute på en liten promenad (och ja pappa har någon väldigt konstig min, va nog ett jobbigt hopp). Haha, det va riktigt skönt att komma ut faktiskt och det va jätte fint väder! Det va första gången på hela veckan men typ som jag kom hem ifrån. Har nämligen legat hemma hela lovet typ för jag har haft väärldens förkylning... Men nu efter att ha gjort allt för att bli av med den (alltså ingenting, kollat film) så e jag nästan frisk. Och imorgon ska jag äntligen få träffa min gosi som jag inte träffat på två veckor nu. Men nu snart kommer nog Rita om hon hittar hit, så ska vi nog plugga lite och så. Ja det ska bli kul ja förutom plugget då ja. Men ha en trevlig fredag.

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback