So I'll just keep on running

-
helt klart mina nya favorit jeans. Syns inte så mycket på bilden, men dom är verkligen hur sköna som helst och tycker verkligen om färgen med! 
Ja tog fram kameran idag, sen orkade jag inte mer. La mig i soffan och tog kort på mina byxor och sen gick jag in och åt, haha. Men i alla fall så är det sjukt gött att det är fredag imorgon! Är däremot väldigt nervös över lördag då jag ska tävla. Långloppet, 5000m i singel ingen hitt alltså. Hoppas på fint väder i alla fall! 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback