41

(jag ser as stor ut på bilden men det är faktiskt för jag sitter helt cp...)
 
Saknar min gosi jätte mycket. Han och några andra som ror då är i Polen på Baltic-Cup. Själv fick jag inte hänga med så här sitter jag hemma själv i soffan och kollar på film och äter chokladbollar. Jag vet låter as roligt. Det är rätt skönt faktiskt, att bara ta det lugnt. Däremot är det lite väl ensamt. Kollade precis på "LOL", va riktigt bra tyckte jag faktiskt. Ska kolla vidare på en till kärleksfilm. Gillar helt klart kärleksfilmer. Dom är så mysiga. 
Så ni får ha det bra, har jag det iaf i min ensamhet....

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kände mig fett dissad att du inte ens nämnde mig.....................

2012-10-02 @ 16:27:22
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback