37

 
Tänkte uppdatera en gång idag iaf nu innan jag ska sova. Försökte ladda upp bilden först men tog ju ett år så hann somna och allt med ju. Sen testade jag igen och då gick det självklart as snabbt. Så det blev en bild iaf! 
 
Men haft en bra dag idag! Åt lunch på Royal Thai med Viki, Yiyi och Vivi (måste erkänna att rätt grymt med de namnen såhär bredvid varandra för om man kollar snabbt är dom väldigt lika! hehe). Sen har jag klippt mig idag med. Blev inte så stor skillnad, klippte bort det slitna och sen klipptes det mer V "format" där bak. 
 
Imorgon har jag la sovmorgon med! Ska la bli räätt skönt. Så Yiyi om du läser detta imon typ när du har tyska så ligger jag nog och sover typ (älskar att reta henne för det). Nej fy  vad jag skriver en massa. Känner inte riktigt för att sova men nu får det bli slut på detta inlägget. 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Yiyi

Hahahhaahahah taskigt!!

2012-09-28 @ 12:23:34
URL: http://lovingcloud.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback