33

Hittade en gammal bild på caroline. Tyckte den va lite mysig och så. Och det som gjorde att jag tyckte den va extra va fin va ju helt klart hennes ögon! Sjukt fina. Gillar nog den i färg mer där man kan se dom blåa ögonen, men även den i svart vitt tycker jag med är fin! 
 
Iaf idag har jag varit i skolan (ovanligt jag vet) och sen har jag inte gjort ett skit efter skolan. Bara kollat lite på tv och så! Hade gympa 8.00 imorse med och det sitter ju heller aldrig fel med ett beep-test 8 på en måndag morgon liksom! vet att ni är avensjuka.... 
Nej nu ska jag sluta skriva detta töntiga inlägget med absolut inget intressant alls! Adios 

Kommentarer
Postat av: vivi

Leker cool med lite spanska i slutet.. pssstttt.

2012-09-24 @ 21:20:44
URL: http://infinitetouch.blogg.se/
Postat av: detkandualdriglistaut

men jisses vilken bild! haha

2012-09-24 @ 22:44:48
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback