31

 
Kom precis hem från Lovisa. Har varit med henne och Caroline hela kvällen, har myst och bara pratat en massa. Eller fikat med såklart! 
Innan idag efter vi hade lämnat av marcus på roddklubben åkte jag hem och fixade mig iordning för att sen åka vidare till Halmstad. Hittade en del sak, ett par byxor, en lurvigtröja, en tröja, ett skärp och sen som lovisa kallde det, en gubbmössa! 
Behövdes helt klart lite nytt i garderoben, har bara massa tråkiga kläder som man tröttnat på. 
 
Nej men nu ska jag nog ta och sova, för imorgon ska jag träffa Julia! och sen plugga såklart, har inte gjort det någonting... 
Godnatt

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback