24

 
Ni som känner mig eller de flesta vet ju att jag inte precis är någon speciell djurälskare om man säger så. Så att lägga ut en bild på lite olika djur kan ju verka lite konstigt... hehe 
Nej men dessa djuren e ju antligen söta eller rätt roliga (förutom elefanten som inte är något av det). Och lite variation på bilder på och så är ju inte fel! 
 
Men i alla fall är jag hemma idag. Kände mig inte alls bra idag, gjorde inte det igår heller. Så kändes inte som en lång dag i skolan idag skulle göra saken något bättre. Upptäckte däremot precis att de hade haft breakdance idag på gympan som jag läste på Viktorijas blogg. Hade varit kul att vara där och se när alla dansade iaf! Men men sånna smällar man får ta. Haft det rätt gött här hemma! Nej nu ska jag sluta, och denna gången kan iaf inte VIVI klaga på att jag skrivit lite! haha 

Kommentarer
Postat av: vivi

HAHA, blev skit glad när jag såg att du hade skrivit mkt!

Svar: haha :*
hallgreens.blogg.se

2012-09-17 @ 16:40:56
URL: http://infinitetouch.blogg.se/
Postat av: Yiyi

Hahahah söt hund där längst ner i det högra hörnet!!

Svar: haha eller hur, en riktig skönhet!
hallgreens.blogg.se

2012-09-17 @ 18:43:21
URL: http://lovingcloud.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback