20

 
Idag skulle jag då bara sätta på lösenordet på min iphone som jag gjort typ 100ggr. Men sen när jag var klar och så och skulle låsa upp den hade jag verkligen heeeeelt glömt av vad jag hade för kod.. så började  då med att den låste sig i 1minut sen 15 och till sist efter ha låst den till en timme två ggr så va hela telefonen avaktiverad... Så efter skolan gick jag till telia och frågade om hjälp men hon kunde ingenting och jag var tvubgen att googla hur man skulle göra ist och fick göra allt själv.... Men det viktigaste nu är att min älskade mobil funkar igen! 
 
Iaf sen efter allt detta gick jag och caroline och köpte present till lovisa som fyller år imon! (om du läser detta så kan säga att detta kommer vara din favorit present :* ! ) 

Kommentarer
Postat av: -V

GRATTIS, WOOOPPPPAA!!

2012-09-14 @ 22:22:50
URL: http://infinitetouch.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback