17

 
Det går ju framåt nu iaf med bloggen.. hehe eller? Nej men har la typ 11 besökare nu, det e ju gött! Men har inte orkat anstränga mig eller lägga ut någonstans att jag bloggar så dom som vill läsa får göra det! e glad för det lilla jag har än så länge iaf. 
 
Idag har jag varit på Ikea med familjen! köpt in lite nya saker till min lilla stuga nu! Börjar fixa sig här nu ska ni veta! 
 
Nej men nu får jag ta och sova lite, för imorgon är det värsta mördargympan 8.00 och sen 15.00 skolfotografering. 

Kommentarer
Postat av: Yiyi

Linneaaaa, det är för liten teeeeext!

2012-09-10 @ 20:58:51
URL: http://lovingcloud.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback