When i see you I can't stop smiling

Har haft en kanon helg! Åkte upp till Asha igår morse, det va allt en lång resa men det va det värt! Iaf direkt sen idag när jag kom hem åkte jag och träna. Först innebany och sedan och jag till gymmet med. Det ändå som saknades denna helgen för att göra den extra va bra ahde varit om jag träffat min gosi. Träffade honom bara en liiiiten stund efter innebandyn men inget mer. Kanske ska till honom imongon, hoppas det iaf för saknar honom.
 
Ja är helt slut, somnade innan i soffan och låg la där i nån timme, vacknade sedan med linserna fast klistade på ögonen.... Men nu ligger jag i min gosiga säng. Ska sova nu, så jag orkar gympan imorgon 8.00... natti natti

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback