Tired, but happy

 
Ojoj hade la helt glömt av bloggen nu i helgen. Men iaf min helg har varit kanon! I fredags var jag med Viki och Yiyi och vi kollade bara på film och myste. Sen på igår träffade jag äntligen lovisa, som desutom drog med mig på spinning.... Inte helt min grej var lite långtråkigt och fick sjuuukt ont i ruman verkliten. Sen på kvällen kom min gosi, vi kollade på film först med hela familjen. Kollade på lorax, tyckte faktiskt den va bra! riktigt mysig. Och nu idag åkte vi först och kollade på Gustavs hockey match och sen åkte jag och marcus och tränade, och nu sitter jag här. Har så sjukt ont i händerna, var jätte längesen jag rodde. Och passande till att mina händer ser as äckliga ut så ska vi la ha dans imorgon i skolan! Skit kul.....verkligen...

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback