I'm trying my best

 
Hade planerat hur hela denna dagen skulle vara idag vad jag skulle göra och så. Men blev nått av, nej utan vaknade typ 4 i natt och mådde verkligen hur dåligt som helst så gick in och spydde lite... Ja och så va denna dagen försörd. Men har i alla fall inte magsjuka för har inte spytt något mer. Tror däremot att det va mina lakan, bytte till nya på kvällen och jag mådde illa av lukten av nytvättade. Rätt skumt, haha aa men hoppas det bara var det. Har i stället varit hemma hos farmor och farfar hela dagen. Har hjälpt farfar att sätta ihop moppen igen som han och pappa har lagat, och det va allt av min dag typ. Ska plugga lite biologi nu. Ha det bra

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback