45

 
Hann inte uppdatera igår för direkt efter skolan tog jag tåget till Varberg och ja skulle hem till marcus. Igår hade vi ett halvår till sammans. Tiden har gått sjukt snabbt. Men har varit en väldigt bra tid! Älskar dig gosi ♥
Hade tyvärr ingen mer bild på honom på datorn... Så lite random blev det på caroline i stället men tycker den e väldigt fin på henne! 
 
Idag har jag bara varit i skolan och sen efter skolan åkte jag och pappa och tränade. Har inte tränat på mer än en månad.... Kan säga att det kändes! Kommer säkert att ha rätt go träningsvärk imorgon. 
 
Nej nu ska jag plugga vidare, lite kemi innnan jag ska sova kan jag säga gör att jag somnar skönt sen! Blir sjukt trött av att läsa allt i boken, hehe. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback