26 oktober

Sjukt gammal bild på mig och lovisa. Men aa har ont om bilder och så. 
 
Sen så har jag varit skit dålig på att uppdatera, men har inte tänkt på det och har haft jätte mycket att göra. I alla fall så sov jag hos marcus i natt. Idag åker han till tjeckien i en vecka. Som även lovisa och typ alla andra roddare... Och ja, jag är hemma. Känns lite jobbigt och missa det och måste vara hemma i stället men hade inte någit val. Blir nog bäst såhär även om det är tråkigt. 
 
Har legat hemma hela dagen idag typ. Fick åka hem från skolan. SÅ har bara mysit, sovit i soffan och lite så. Men nu orkar jag inte skriva mer, kanske kommer ett inlägg till idag. Har inget att göra. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback