15 oktober

Tycker helt klart mitt klipp och klistrande blev en ganska mysig bild. (Har bara satt in bokstäverna hehehe)
 
Trött, stressad men ändå glad. Nej men det rullar la på nu. Har jätte mycket denna veckan och har inte en aning om hur jag ska klara mig igenom den. Längtar verkligen tills den är över! 
 
Och om min dag då. Inte så intressant att läsa om men har inte mycket annat att skriva om. Hade dans idag i två timmar i skolan. Bugg och foxtrott (vet inte riktigt om jag stavat rätt) har jag då dansat med massa olika personer som jag inte har en aning om vilka det va. Va vissa med massa handsvett, vissa lite smått skumma men aa nu är det iaf ingen mer dans! 
Nu ska jag ta tag i matten, ett prov i veckan väntar ja. Får la se hur det går....

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback