Stay strong

Har var väldigt dålig uppdatering. Har inte alls kännt för att blogg. Men tänkte skriva lite snabbt nu bara för att min kära vän skickade ett argt sms till mig (va massa arga gubbar med i det!) hahah. 
Nej men det va la ändå dags att uppdatera lite iaf. Orkade inte fixa någon bild så tog en gammal. 
Snart ska jag åka hem till marcus och sen sover jag där i natt, för börjar la som vanligt 11.40 imon eller kanske till och med 11-50 vet inte riktigt men sjukt go tid iaf!  Jaa det var allt för mig, får se när nästa inlägg kommer!

Kommentarer
Postat av: nevereverland.blo.gg

SÅÅÅÅ JAAAAAA BABEEEE!!

2012-11-08 @ 20:36:37
URL: http://nevereverland.blo.gg/
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback