Now everything is falling into place

Blev två fla bilder på mig, har inte mycket attt bjuda på bland mina bilder. Men det se så tomt ut utan.
 
Men i alla fall är jag inte alls så sugen på att blogga nu förtiden. Så det kommer la ett och annat inlägg lite då och då. Skriver när jag känner för det i stället. 
 
Det är gött i alla fall att allting känns bra nu förtiden, allt känns riktigt bra faktiskt! Vet inte riktigt varför men det bara är så, och det är en otroligt bra känsla. 
 
Och då när jag ändå är i farten kan jag ju berätta lite kort om min helg, jätte intressant jag känner det med och att ni säkert vill läsa det hehe. Men aa tänker göra det i alla fall. I fredags efter skolan åkte jag till tändläkaren och fixade om lite med mina tänder, så nu tycker jag allt att dom ser bättre ut! På lördagen chockade jag och caroline och kom till morgonträningen kockan 9! är fortfarande chockad att jag faktiskt gjorde det, och sen var min gosi hos mig en stund efter det tills han skulle träna, jag sket i det för jag va trött, hehe. Men sen såg jag på den nya bond filmen SKYFALL med viki, den va riktigt bra! Och sen idag kom marcus till mig med efter han hade tränat och sen efter en stund åkte vi och trände, först rodd och sen innebany! Så nu är jag trött. Och herregud vad långt det blev, men det va allt för mig! hejdåååå

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback