It can get ugly, before it gets beautiful.

Tycker faktiskt jag har lyckats ganska bra med texten alltså, hehe. Nej men har inget att göra. Så testade lite bara. Skulle egentilgen fixa en annan bild jag tänkte läggga upp men sket i det. Och tycker ändå denna e bättre än inget. 
I alla fall har jag haft en bra dag, gick upp tio va helt klart det som va bästa med dagen typ. Sen en ganska go dag i skolan från 11.55 till 15.55. 
Och imorgon ska jag kaaaaanske träna, och sen ska jag till min gosi. Sen på söndag ska nog jag och mamsen baka och lite så och nu vet ni hur jag hade tänkt att min helg skulle vara. Hoppas den blir så nu bara och att den blir bra! Men nu ska jag sluta skriva massa tråkig text, hejdååååå.

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback