1 november

Ja nu är det ju då 1 november, och då hade jag tänkt att jag ska börja träna nästan som vanligt igen. Så nu ska det bli fart på mig! Så kom in för ungefär en timme sedan från en löprunda i världens spöregn och nu efter en lång varm dusch så ligger jag i sängen under mitt varma gosia täcke.
Och lite knäppt kanske att springa i regnet men va tvungen för kan ju inte börja med att inte träna första dagen och kan inte i kväll för ska nog på bio med Caroline! :) 
Men nu tänkte jag kolla lite på film och sen plugga. Ha det bra! 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback