9

Här sitter jag oftast på morgorna på en liten bänk och där finns det lite bättre internet. Haha
Gurren i poolen.
Gustav har köpt en willy wonka chocklad med.
Idag så har vi bodysurfat. Gustav och pappa gjorde det först här nere vid havet vid hotellet och sen åkte jag och pappa till en annan strand och kollade och där var det lite större vågor så där bodysufade vi med.
Och nu sitter vi i soffan efter att vi var på en liten runda hos doktorn. På något sätt så har jag lyckats med nått så min ena fot har svullnat upp typ så kan inte gå riktigt... Och sen spydde gustav igår men det är bara kanon nu med honom. Men annars är det bara fin fint här!

Kommentarer
Postat av: moster emmie

ohh va fina bilder e riktigt avis. Saknar er och njut nu riktigt mycket, nasta resa ska jag med dra och surfa i hawaii!

2012-02-24 @ 08:25:10
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback