7

Här är några bilder från paradise cove som inte ville laddas in för några dagar sedan. Och aa sen kanske jag har varit lite lat och inte orkat fixa det. haha Men nu så, sen tänkte jag att det är roligare med lite fler bilder för vi har typ inga bilder från idag och igår.
Här är en bild när vi är på väg ner till polen vid hotellet. Är riktigt fint här vid hotellet. Om man sitter nere vid havet och kollat ut så kan man se valarna som sprutar upp vatten och då och då hoppat upp. Och imorgon ska vi åka på val safari. Ska bli riktigt coolt så vi får hoppas vi får se massa valar. Däremot är det lite tråkigt att väder här. Har regnat och blåser extremt mycket... Ska nog bli så nu ett par dagar men vi får hoppas att de har fel!

Kommentarer
Postat av: Viktorija

Asså fy ta dig.... :( Suck... vill också simma med sköldpaddor :'(

Och saknar dig med lillan<3

2012-02-22 @ 10:24:38
URL: http://lifeshutterspeed.blogg.se/
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback