6

Pappa och gurren uppe på Diamond head och kollar på utsikten medans jag och mamma sket i det och åkte och fikade och shoppade.
Ja nu har jag fått in bilderna från igår också. Då vi åkte runt med trollyn och turistade oss. Där på första bilden tog vi kort med den där kungen som varken jag eller mamma kommer ihåg vad han hette men ja. Sen har vi varit på waikiki beach och stekt lite. Sen var pappa och gustav ute och seglade på en catamaran igår sen idag har vi åkt runt lite sen legat på stranden och bara tagit det lugnt.
Hahaha nu när jag kollade på bilderna såg jag visst att det stod på statyn vad kungen hette så om ni vill veta det kan ni ta en titt där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er.

Linnea gud va söt du är i snorkel.

2012-02-23 @ 13:49:10
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback