10

Igår fick vi åka på en utflykt i bilen för jag inte kunde gå och skulle vila min dumma fot. Så då åkte vi upp på en vulkan som pappa ville åka upp på.
Jag och gurren högst upp.
Sen ville pappa så himla gärna åka till Hana och åka på den fantastiskt vackra vägen som skulle leda dit. Visste det va jätte fint där med regnskogen och så men efter nästan två timmar på en liten jätte kringlig väg så gav vi upp. Och då hade vi bara kommit halvvägs typ...
Och idag så har vi varit på stranden. Vi har vågsurfat och bodusurfat.
Gick mindre bra för mig ja... hehe
-
Jaa jag tror det var allt tror jag som jag har missat att uppdatera er om men nu e det fixat!

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback