there's a smile on my face

Helgen blev faktiskt ungefär exakt som det va planerat. Har varit en jätte bra helg. Och har inte pluggat någonting känns väldigt skönt att få en liten paus från skolan och vila upp sig inför de sista veckorna nu. Har jätte mycket nu så nu kommer jag få plugga plugga plugga... Aja, snart är det jul i alla fall. Längtar verkligen jätte mycket! Och julklänsorna börjar komma och allt är så mysigt. Men nu ska jag läsa lite i min bok som jag har ganska mycket (jätte mycket) kvar att läsa i. Och sen är det gympa imorgon 8.00 som gäller, och sen måste jag gå upp lite tidigare med för måste se julklaendern med! Så natti natti hoppas ni haft en bra helg. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback