there's a possibility

Okej hur skönt hade det inte varit att vara på solsemester nu då? I stället sitter jag nu hemma under täcket och ska lära mig spanska glosorna (hatar spanska) och ett plus är ju med att jag har fått fetaste naran så läpparna svider och LYSER i rött... typiskt. Förresten är bilden så sjukt gammal! Sjukt kort hår hade jag där med och blek va jag med för den delen. Kommer inte ens ihåg var den är tagen. Kanske på mallorca, skulle chansa på det. 
 
Men nu ska jag försöka lära mig spanskan och sen nana. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback