It just feels like you forget me sometimes.

Typsiskt att när man går och lägger sig sjukt tidigt att det inte ska gå att somna. Gick och la mig 20.30 för låg och sov i soffan.  Men nej har legat vaken tills nu och har verkligen inte kunnat somna. Har helt enkelt för mycket att tänka på. Och sen så vet jag att bilden är sjukt sleten men orkar inte fixa nån och denna låg redan uppladdad för as längesen så körde på den. 
 
Men har i alla fall haft en jätte bra helg. Och nu är det bara en vecka kvar i skolan, så sjukt skönt. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback