I'm stronger now, or so I say

Tänkte bara uppdatera super snabbt nu innan jag ska sova. Börjar åtta imorgon med ett rollspel som vi ska ha i biologin... hehe kul... nej själv ska man la vara forskare. Låter rätt proffsigt ändå. Hahah nej skoja, men nu har jag skrivit lite och fixat lite så jag ska ha något att säga imorgon. Inte för jag har en aning om det är rätt men det löser sig nog. Får hoppas det går bra! 
 
Sjukt trött, tränade innan och idag var det ju ,maxstyrka och sen vanlig styrketräning så e sjukt trött nu men det va roligt! Nu ska jag sova så jag är redo imorgon! natti natti

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback