everybody has their ups and downs.

Ska verkligen bli jätte mysigt med jul imorgon! Älskar alla mat och att allt bara är så himla mysigt! Däremot nu så har jag precis städat undan lite i mitt rum. Det var KAOS här. Det sorgligaste var att granen kollapsade igår. Jag och marcus hade precis fixat klart den och sen när marcus skulle hänga på sista julgranskulan rammlade den över honom, haha. Den var jätte fin och nu står den i ett hörn bara och är jobbig.... Får fixa den imorgon! Nej nu får jag fixa klart här inne. Hejdå! 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback