21 december

Sååå ännu en gång gick INTE jorden under som dom sa. Har varit rädd alla de andra gångerna de sagt att den skulle göra det, men orkade inte denna gången och ja som sagt vi klarade oss bra ännu en gång! okej någon gång tror jag den kommer gå under, men inte bara därför att någon kalender tar slut eller så. Aja nog om det! 
 
i alla fall.... ÄNTLIGEN JULLOV! och ja är sjukt glad över det. Va så otroligt trött nu det sista och det har varit så mycket så nu ska det bli skönt med ett lov. Efter avslutningen så gick jag och några i min klass till stålboms och fikade lite. Sen åkte jag hem och så kom julle så va vi ute och fotade lite och nu sitter vi inne och myser i värmen. Fyfan så kallt det är ute. 

Kommentarer
DESIGN
• Designen är gjod av Viktorija (lifeshutterspeed.blogg.se)
FOTO
• Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat!
• Jag fotar med en Nikon D3000

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback